2010. november 20., szombat

Idejében a továbbtanulásról.


Sziasztok !                                                                                         


Bogi vagyok! A Tessedik Sámuel Általános iskolába jártam 8 évig.
Eljött a pillanat mikor döntenem kellett, hogy hova tanuljak tovább.
Fogalmam sem volt, ekkor találták szüleim a mostani iskolámat,mely a Kölcsey Ferenc Gimnázium francia része. Ez egy 5 éves tanítási rendszer ahol nulladikkal kezdtem, heti 20 francia órám volt és szaknyelveket tanultam, hogy idén franciául tudjam tanulni a törit, föcit, matekot, fizikát, infót. Pesten egy evangélikus kollégiumban élem napjaim s emellett edzésekre járok majdnem midnen délután. Lassan megszoktam a pesti levegőt,s megtanultam  kissé önellátó lenni, a hét közben! Hétvégente járok haza, kivéve ha nem versenyre megyek.
Az iskolának még van olasz, angol, sport és kommunikációs része is.
Tudom mindenkinek ajánlani! Maga az iskola is egy 110 éves szecessziós, szép épület, 80 tanár dolgozik és ha minden igaz 800 gyereket tanítanak.


Keresés ebben a blogban